Index FAQ Użytkownicy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj Zaloguj
Forum www.tarnowriders.fora.pl Strona Główna
Rejestracja       Profil        Galerie
Co możecie powiedzieć o SPINNER AMMO 178 TL

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.tarnowriders.fora.pl Strona Główna Bulid a BIKE!!!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
adexS




Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 17:57, 29 Gru 2009 Temat postu: Co możecie powiedzieć o SPINNER AMMO 178 TL

Końcem tego sezonu poległ mój amortyzator, jak część z was wie korzystałem z MANITOU STANCE KINGPIN 9mm z 2004r.
Na nowy sezon zastanawiam się na kupnem Spinner Ammo 178mm TL.


AMORTYZATOR SPINNER AMMO 178 AXLE TL
- lagi: 34 mm
- skok: 178 mm
- rura sterowa: stalowa
- lagi: magnez
- medium ściskane: sprężyna
- naprężenie wstępne: tak
- blokada - tak
- system: T-Spul
- regulacja odbicia: tak
- oś: 20 mm
- waga: 2600 g

Może mi ktoś coś więcej o nim powiedzieć??
Podobno w Polsce nie ma serwisu tego amortyzatora i pojawiają się problemy. Jak z jego pracą??
Na innych forach piszą że pracuje prawie jak boxxer jeśli sie go dobrze ustawi. Ale pozostaje jeszcze zawsze kwestia tego ,,prawie"
Z chęcią poczytam waszych opinii na temat tego amorka...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kozel
Administrator



Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 16:43, 30 Gru 2009 Temat postu:

Widzę że kolega dalej eksperymentuje, no cóż do odważnych świat należy, z tego co wiem to w TRN nikt nie ma tego amorka, i wszystko co ludzie o nim opowiadają to opowieści zaczynające się od słowa "podobno" a to nie wróży nic dobrego. To co udało mi się znaleźć na jego temat wygląda następująco, tak jak mówiłeś z serwisem jest trudno i to nie tylko w Polsce, tutaj nawet ebay niekoniecznie cię ratuje, a to już całkiem poważna wada chyba że masz rodzinkę w usa i kilka tygodni wolnych w oczekiwaniu na części, kolejną rzeczą jest to że nie jest to amortyzator zbyt trwały ( cytat z postu którego ktoś zamieścił na necie: po 2 miesiącach lagi się ścierały, 4 miesiącach łapał luz, po 6 puszczał olej, oczywiście post zaczynał się od słowa podobno:p) Kilka osób rozpisywało się na jego temat ale były to bardzo świerze posty po 3 tygodniach użytkowania, w każdym poście w którym użytkownik wspomniał że używa amortyzatora więcej jak 2 miesiące pojawiała się uwaga że amortyzator łapie luzy, co w połączeniu z brakiem serwisu sprawia wrażenie amortyzatora na jeden sezon, a już wiemy jak to wygląda. Co do pracy to jakiś grek zachwalał jego sztywność i płynną prace, ale oczywiście używał go tylko 3 tygodnie. Za te pieniądze radze się rozglądnąć za czymś pewniejszym, gdzie mamy oficjalnego dystrybutora na Polskę i co daje pewien komfort użytkowania. W takich pieniądzach rozglądał bym się za juniorem, pike, drop offem, lub nixonem, po dorzuceniu kilku stów w gre wchodzi jeszcze Sherman, Travis, 66(bardzo odpowiedni ze skokiem 150mm do tej ramki) RS Domain 318 lub 302(nad nim bym się bardziej zastanowił:p regulacja skoku,i duże możliwości ustawienia go pod siebie znakomicie by się sprawowały w twojej aktualnej ramce i bardziej przyszłościowym full'u, a aktulanie na allegro jest w świetnym stanie za 849zł), oczywiście pomiędzy pierwszymi propozycjami a drugimi mamy jeszcze shivera ale to już gruba ryba. Gdzieniegdzie pojawiają się jeszcze Boxxery (do 2005roku) ale nie jestem pewnien co do tego sprzętu z tych lat.

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Kozel dnia Śro 18:12, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radek




Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:19, 31 Gru 2009 Temat postu:

Jeśli amor ma być nowy to lepiej kupić RST Storma lub Duro FR albo nawet Duroluxa, te widły zbierają dość pochlebne opinie.

Co do Domaina, nie wszytkie są z U-Turnem, i akurat ten z allegro nie ma regulacji skoku, a jego praca nie jest wcale jakaś rewelacyjna, o 318 mówi sie że dużo lepiej pracują w stosunku do 302. A pozatym w wersji 302 można regulować tylko tłumienie odbicia...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radek dnia Czw 13:23, 31 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kozel
Administrator



Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Czw 14:53, 31 Gru 2009 Temat postu:

To był tylko przykład, co do samej w sobie 302 to była okazyjnie sprzedawana na allegro 13 grudnia i została sprzedana za 455zł więc to całkiem przyjemna sprawa, biorąc pod uwagę fakt że amortyzator miał by pracować w fullu i HT to najlepiej było by sprawić sobie już najwyższy model, czyli o ile się nie mylę 318 U-turn. Nie chcąc zmieniać amortyzatora przy zmianie ramki, RS z U-turnem prawdopodobnie był by najlepszym wyborem sprawował by się przyzwoicie w obudwu sprzętach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radek




Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:35, 02 Sty 2010 Temat postu:

Za 455 to rzeczywiście niezła okazja, sam sie swego czasu rozglądałem za 302 U-turn ale na szczescie trafił sie All Mountain Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kozel
Administrator



Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Czw 21:44, 11 Lut 2010 Temat postu:

Adex, znając twoje zapędy jeśli zastanawiał byś się nad dwupółką to przemyśl Travisa, odkąd doszedłem ze swoim do ładu jestem z niego naprawdę zadowolony, jest lekki ma świetną pracę i nie zepsuł by tak geo przy Dm, kiedyś widziałem takiego jak mój za 900zł na allegro co w sumie było by dobrą opcją, choć sam się zastanawiam czy nie lepiej było by nie dorzucić kilku stówek do Travisa z nowszych roczników zaopatrzonego w komorę ciśnieniową, co ma swoje zalety i wady(musiał byś dbać o niego:p). Zalety są oczywiste, a wady? Jeśli jakaś uszczelka ulegnie uszkodzeniu amortyzator się rozszczelni i raczej nie będzie się nadawać do użytku, w przypadku sprężyny to nawet z uszkodzonymi uszczelkami da się jeździć czego oczywiście nie polecam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.tarnowriders.fora.pl Strona Główna -> Bulid a BIKE!!! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group
Thčme DarkX créé pour phpnuke par Mtechnik.net et modifié pour phpBB 2 par BreakoBus
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Regulamin