Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kozel
Administrator
Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 20:09, 11 Gru 2009 Temat postu: Specialized Big HIT FSR czy SANTA CRUZ V10?? |
|
|
Witam panowie zastanawiam sie nad sprzętem bardziej w kierunku DH, co preferujecie SANTE czy SPECA??
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
kamilo967
Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 21:20, 11 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
SANTA i założyć jakąś dwu półkę i zarąbista maszyna
Post został pochwalony 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Kozel
Administrator
Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 22:09, 11 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Weźmy pod uwagę wagę, spec to około 4,7 kg z damperem (2004 i 2005 rok) a santa??
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
kamilo967
Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 9:05, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dajmy za Sant z damperem wazy 5,5 kg a Spec 4,7kg to daje 0,8kg więcej to jest mała różnica ale zawsze coś ale ja bym wziął Santa ale to juz twoja decyzja bo Spec też dobre ramy robi
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Kozel
Administrator
Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 20:20, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Oj, czuć każdy kilogram na rowerze, jakakolwiek różnica w masy odrazu rzuca się w oczy, nie tak dawno temu miałem ramke która ważyła 5,9 kg i to było naprawde bardzo odczuwalne. Dlatego zwykle stosuje lekkie obręcze w rowerach bo nawet różnica 300gr jest bardzo w nich odczuwalna, niestety w takich wypadkach trzeba bardzo uważać na ciśnienie w oponach i dobrze naciągnięte szprychy bo efekty niedopatrzeń sporo kosztują.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
hansel
Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:49, 22 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
a myślałeś o banshee scythe ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Kozel
Administrator
Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Śro 0:31, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
piękna ramka, ale zależy mi na czymś bardziej wielo zawiasowym, co płynie przez nierówności i dokręcanie nie wpływa tak na prace zawieszenia, jeśli chodzi o banshee to jak dla mnie ma jedną wade: ciężko znaleźć używkę do sprzedania:p
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
hansel
Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:00, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ciężko będzie kupić używanego banshee scythe w Polsce ...
ty a Iron Horse 7 point ? teraz są takie przeceny za granicą, że kupisz go za 700$
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Kozel
Administrator
Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Śro 22:41, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
W sumie dobry pomysł, chyba nawet ostatnio ddex sobie sprawił coś podobnego, jeśli nie kupie tego sprzetu który teraz wpadł mi w oko to jest to bardzo ciekawa propozycja
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
hansel
Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 0:53, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
tak ddex go ma z 66 ..
na rscycle com go znajdziesz .. oni mają od dawna wycenionego 7 pointa na 700$ i prędko nie zmienią ceny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hansel dnia Czw 0:54, 24 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Kozel
Administrator
Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 12:27, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
THX za info
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
cfaniak
Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:40, 26 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
porownojesz tu totalnie rozne ramy, v10 totalnie nastawiona na zjazd, typowy racing, BH to konkretny FR w wersji dla biedniejszych bo oferta speca dla nadzienych to demo 7, a do DH nowe demo 8. Co do 7 pointa, to juz kierunek rowerowania rowny total spontan, wyda we wszystkim
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Kozel
Administrator
Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 0:13, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Obydwie ramy (Santa i Spec) łączy to że są to konstrukcje czterozawiasowe, i posiadają ciekawe systemy zawieszenia które mają na celu zmniejszyć wpływ pedałowania i działania człowieka na prace zawieszenia, głównie temat dąży do tego jaki system zawieszenia VPP, FSR czy jeszcze coś innego, sprawuje się najlepiej w Połączeniu DH z FR z naciskiem na DH. Oczywiście pozostaje jeszcze kwestia geometrii ale to narazie pomińmy, bo tutaj podobnieństwa się rozbiegają.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kozel dnia Nie 1:36, 27 Gru 2009, w całości zmieniany 8 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|